Møtebooking og antallet møter vi booker for våre kunder på en kampanje
Ett spørsmål som jeg får i hvert eneste møte jeg går i er «hva tror du resultatet av kampanjen vi skal kjøre med dere blir?» Svaret er egentlig enkelt: «det kommer an på!»
Personlig har jeg gått i kundemøter i snart 25 år og jeg har en enkel filosofi: jeg forteller nøyaktig det som jeg tror, forventer og kan stå inne for. Har en konkurrent lovet 80 % hit-rate? Det vet jeg er bare tull og bli på en budrunde på hvor mange møter en møtebooker kan levere levere gjør jeg aldri. Det er ingenting som gir Venezu mer business enn at andre anbefaler oss til sine partnere, venner eller forretningsforbindelser, og derfor er det viktig for oss å være ærlige på hva en kan forvente. Har du fått andre tall av noen andre? De må stå for det de sier men vi deler gjerne alle de tall vi har som kan brukes i sammenligningen. Ingen andre har flere kampanjer og tall å vise til enn Venezu i Norge på B2B ringe- og møtebookingskampanjer.
Booker du selv møter på 50% av kalde samtaler du tar? Det kan jeg også til tider gjøre, men det er på prospects som jeg har brukt god, god tid på å finne og har en klar pitch mot. Har en derimot en liste på 1000 navn som en skal ringe helt kaldt mot, og som ikke kjenner dere i utgangspunktet, så er vi tilbake til svaret mitt overfor: «da kommer det an på».
Kjører du en ad-hoc møtebookingskampanje fordi at dere ønsker å nå et lite avgrenset segment har vi god erfaring med det, men vi anbefaler å kjøre lengre prosjekter av flere grunner:
Tilbake til «hva det kommer an på». Her er noen av de tingene som avgjør om møtebookingen (eller leadsgenerering, kundeundersøkelsen eller noen av de andre tjenestene våre går bra):
Alt dette og en rekke andre faktorer avgjør hvor mange møter, leads eller mulige kunder våre møtebooker greier å skape av resultater for dere. Vi gjør vårt aller beste på alle kampanjer og vi setter forventningene sammen med dere. Dette følger vi opp hver eneste dag der våre møtebookere gjør en selvvurdering på egen innsats fire ganger (!) hver eneste dag. Sånn sikrere vi at vi hele tiden er i rute med ditt prosjekt.
Vi tilbyr gratis rådgivning og deler gjerne alle detaljer og informasjon vi har med dere i et møte der vi også gå gjennom hvorfor vi er unike og den rette partneren for dere å hjelpe dere med deres fremtidige kundevekst.