Det har blitt mange timer med markedsføring, salgsaktiviteter og digital marketinghjelp til våre kunder.
Opp gjennom årene er over 1000 stykker ansatt og vi har i tillegg skaffet ca. 400 dyktige kandidater jobb hos våre kunder gjennom vår bemanningsavdeling. Derfor feiret vi oss selv med kake, og føler stor takknemlighet overfor mange gode kunder. Men feiringen blir av det korte slaget før vi fortsatte jobben vår: å skaffe dere flere leads, kunder og nye medarbeidere!
Alt begynner i det små. Apple startet i en garasje og Venezu startet ved et kjøkkenbord. Nå er ikke Venezu verdenskjent, men vi er en av de største suksessene innenfor norsk B2B-markedsføring og rekruttering! Vår forretningsmodell er å identifisere de rette talentene, trene de opp fortløpende gjennom våre kampanjer – og når tiden er inne: matche kandidat med noen av Norges beste arbeidsplasser (vi gjør også en rekke searchoppdrag innenfor rekruttering).
Det er en mismatch mellom det mange universiteter forteller og lærer bort og det næringslivet krever / ønsker. Gjennom vår arbeidsmetodikk sørger vi for at nyutdannede er klare for ulike markedsroller, salgsroller og andre kunderelaterte oppdrag.
Sentralt for å lykkes, både for oss og våre kandidater, er først og fremst at vi ønsker å se med våre egne øyne om de vi identifiserer har «det i seg». Altså har kandidatene de rette verdiene, stamina og fokus på detaljer som våre kunder krever – dette er felles for alle typer oppdrag vi jobber med. Det vi ser etter, og våre kunder ønsker, er langsiktighet og resultater. Selv om du er nyutdannet ønsker de at du har relevante resultater å vise til.
Det tok oss 20 år å komme til en million solgte timer med markedskompetanse. Vi gleder oss til den neste millionen – og til å bidra til at din bedrift når sine salgsmål. For strategi og markedsføring handler om nettopp dette: hvordan selge mer! Det er det vi kan best.