Kapittel 7

Hvilke andre aktiviteter kan gjøres via telefonen?

Dette kapittelet er ment for å gi dere inspirasjon til ulike aktiviteter som kan gjennomføres på telefonen, og som kan danne grunnlaget for å få flere kunder. Dette er også aktiviteter vi i Venezu jobber med jevnlig.

 

Mange tenker møtebooking, eller ringe og invitere på et seminar, når de tenker ringeaktiviteter, men dette utgjør bare en brøkdel av de tjenester vi utfører. For eksempel er det mange bedrifter som ikke ville ha vært GDPR-compliant om de ikke hadde benyttet seg av våre telefonitjenester.  De viktigste av våre klassiske oppdrag er som følger:

  • Salgs- og kampanjeoppdrag
  • Datainnsamling
  • Møtebooking    
  • Ringevikar
  • Seminarer
  • Markeds- og kundeundersøkelser
  • Kundepleie
  • Digital leadskonvertering
  • Vedlikehold og oppdatering av databaser
  • Mailing
  • Win-back aktiviteter / Anti – Churn

 

Kort fortalt fra dette kapittelet: det er ikke bare møtebooking som kan gjøres på telefonen – det er en rekke aktiviteter som kan generere verdi for bedriften overfor mulige kunder. Hør gjerne med oss i Venezu om du er usikker på hvordan en skal løse dette eller sette i gang med aktiviteten!

 

Lærdom å ta med fra syvende kapittel:

·       Plukk opp telefonen og skap aktivitet og påvirk kunder på flere måter

Vil du ha denne som e-bok?