Kundeservice, kundepleie samt gode kontor og bacoffice-systemer er viktige tema for å optimalisere verdien av eksisterende kundemasse.
Det er telefon og utleie av dyktige medarbeidere til denne type arbeidsoppgaver som er Venezu sin kjernekompetanse. Dersom dere trenger kundevennlig personell på deres helpdesk eller kundemottak anbefaler vi å prøve en av våre flinke medarbeidere!
Oppfølging av eksisterende kunder skaper positivitet og sikrer fortsatt fornøyde kunder. Man kan også benytte anledningen til å informere om nye/andre tjenester og samtidig sørge for at de riktige kontaktene ligger i deres systemer. Våre kundeorienterte medarbeidere kan bistå med disse oppgavene!
Mange av våre medarbeidere har blitt utleid til å jobbe med ulike typer støttefunksjoner hos våre kunder over kort og lengre tid: oppdatering av databaser, forefallende arbeid, støttefunksjoner for salg og markedsføring, resepsjon og en rekke andre oppdrag.