Venezu på flere kontinenter
Visste du at vi i Venezu har fem svenske medarbeidere som jobber for oss? Eller visste du at vi har folk som sitter i England, USA, Sverige, Stavanger, Dale eller Hokksund for å skape verdi for våre kunder?
En krise må en ikke kaste bort sies det. Og vi har brukt Koronatiden godt i så måte til å endre hvordan vi jobber. Med et "digitalisert" arbeidsliv og arbeidsmetoder så åpnet det for muligheter for oss i Venezu å kunne tilby dyktige medarbeidere jobb selv om de ikke sitter midt i Oslo. Det er vinn-vinn-vinn for alle parter: vi har fått tak i dyktige medarbeidere som ellers kanskje ikke ville begynt å jobbe for oss, de får jobbe fra det stedet som de ønsker og våre kunder får tilgang til dyktige ressurser som ikke trenger å være fysisk tilstede på kontoret.
Vi som selskap har jobbet med verdens ledende teknologiselskaper i mange år og dette overrasker oss ikke. Vi har i mange år visst, og jobbet med, mange av de løsningene som bedriftene nå har tatt i bruk som gjør dette mulig. Det er digitale løsninger innenfor HR, IT-verktøy i seg selv som CRM, ERP og prosjektverktøy, gode systemer for å ringe i fra og en rekke andre digitale app'er.
Vi i Venezu har investert flere millioner kroner i våre kontorlokaler og vi har troen på at folk ønsker å være sosiale, møte sine kollegaer på kontoret og jobbe sammen i et team på den måten. Men at teknologien åpner for andre arbeidsmetoder og for at dyktige folk kan velge arbeidssted synes vi er fantastisk.
Så ønsker du å gjøre en kampanje mot Sverige, med svensktalende medarbeidere, så hører vi fra deg! Eller kanskje ønsker du å kjøre en kampanje mot Sørlandet? Vi har også blide sørlendinger som kan snakke den lokale dialekten! Har du behovet for markedshjelp har vi de dyktige folkene du trenger!