• home
  • Danish
  • English
  • Swedish
  • Norsk

Nyheter

Finansavisen med Venezureportasje

Trygve Hegnar og hans Finansavisen har vært på besøk hos Venezu og laget reportasje om historien bak selskapet, bedriftens filosofi samt målgruppe. Alt startet med at Stein Dale mistet jobben som aksjemegler og dermed så seg nødt til å tenke nytt når det gjaldt sin egen karriere.

Publisert: 26/11/15 oppdatert: 28/03/17

Venezu startet opp i 2003 og målgruppen den gangen var B2B innenfor IT-bransjen og deres behov for å booke møter for IT-selgerne.  Ryktet om de resultatene som ble skapt via Venezu spredte seg raskt og allerede etter noen få år nådde selskapet 10 millioner i omsetning.  IT-bransjen er fremdeles Venezu sin «bread and butter», men siden den gangen er tilbudet også utvidet med en hel rekke type Telemarketingtjenester (retting av data, markeds-og kundeundersøkelser, leadsgenerering m.m.) samt at flere og flere bransjer benytter seg av disse tjenestene.  Men fokus er fremdeles B2B og ledende beslutningstakere i Nordiske bedrifter – ikke et eneste skrapelodd vil noensinne bli solgt via en telefon tatt fra Venezu!

For mer informasjon om ulike type kampanjer, kontakt oss gjerne på mobil 980 42000, evt. på stein.dale(a)venezu.no